lundi 20 avril 2015

Sun sun sun ☼



Bonjour mes amours !!!

Vous m'avez tellement manqué, vous ne pouvez pas imaginer !
Me revoilà pour un petit passage et inaugurer le printemps avec vous 
J'espère que tout se passe bien pour vous, de mon côté je suis en vacances, donc ça ne peut que bien aller.
Je vous laisse avec ce look "Printemps Frais" 
-Azrâ



Hi my dears !

I missed you so much, you can't even imagine ! No, seriously making shootings, writing posts, etc, it's all I wanted during my school time !
I'm here to say hello to Spring with y'all ! 
I hope everything's going on in your lifes; for my part : it's the holidays (just 15 days), so it can just be perfect !
I let you see the shoot for the look "Cool Spring" 
With love, Azrâ.


Headband by Mommy
Vest, Pants, Necklace - Mim
Shirt - ZARA
Shoes - Atmosphere
Bag - EASTPAK

4 commentaires: