mardi 12 août 2014

Get Free


Bonjour mes amours !


J'espère que tout ce passe bien, que vos vacances sont au top et que vous en profitez !
De mon côté je reviens de Turquie (article à suivre), c'était juste génial, comme d'habitude. J'ai eu le droit aux retrouvailles avec mon petit Einstein !

Profitez bien du peu de temps qu'il reste, bisous bisous !
Dites moi où vous passez vos vacances !

Hello sweethearts !

I hope that you enjoy your holidays, and hope that everything's going great !
For my part, I just come back from Turkey (next post), it was perfect, like everytime I'm going there. I just loved the summer in this country because I saw my sister, I passed all of my days in beach, etc.
When I came back in France, our little love Einstein was here to tell me "welcome home!!"

Enjoy the last weeks of your holidays, xoxo !
Tell me where you were for your holidays !

Follow me on Instagram for more posts : _umaaaay_
























Vest - Camaïeu
Top, Skirt, Necklace - H&M
Shoes - ZARA

2 commentaires:

  1. Ces photos sont adorables !
    J'aime beaucoup tes sandales !

    Claire
    www.lemondeselonclaire.com

    RépondreSupprimer
  2. c'est un bon article .
    ce sont des excellente photos.
    merci pour le partage .

    RépondreSupprimer