jeudi 30 juin 2011

Short + Rain

Hello !
Me revoilà... Après Helsinki, Londres, Cologne et ainsi de suite je suis enfin chez moi et surtout en vacance :)
Tout a bien commencé, je me repose tranquillement pendant quelques jours puis nous allons partir en Turquie pour nos vacances. J'attend avec impatience, j'ai tellement besoin de me ressourcer en nature :))
En Lorraine nous avons deux jours de 40 °C puis un mois de pluie et d'orages, je ne m'adapte pas au temps, je m'adapte au mois, nous sommes en été bientôt en juillet donc je m'habille comme en été ;)
A très bientôt chères lectrices !
Gros bisous.

Selam !
Tekrar buradayim... Helsinki, Londra, Köln vs. gezip gördükten sonra evime kavustum, üstelik yaz tatilini ben baslattim :P
Hersey çok güzel basladi, bir kaç gün evimde dinleniyorum sonra Türkiye'ye gidecegiz yaz tatilimizi geçirmek üzere. Sabirsizlikla beklemekteyim, herseyi çok özledim topraklarimin kokusunu, denizi, Türk esnafindan alis veris yapmayi :))
Yasadigimiz bölge'de (Lorraine) iki gün boyunca günes 40° derece ile yakar kavurur ve bir ay boyunca yerini yagmura birakir, ne güzel degil mi ? Saka tabii, ben havaya aldiris etmiyorum, biz yaz mevsimindeyiz onun için ben yaz gibi giyiniyorum ;) Bence çok iyi de yapiyorum ...
Yakinda görüsmek üzere !
Kocaman öpüyorum.

UMAY.


Top ; Bag ; Shoes - H&M
Short - Tally Weijl
Belt - Zara
Earrings - Masterpiece of my aunt <3

3 commentaires:

  1. Tu es trèèès jolie dis donc!! j'aime beaucoup ta tenue! :) Des bisous

    RépondreSupprimer
  2. acaba tally weijl sortun bu sezondan mi?? cok begendim =)

    RépondreSupprimer
  3. @ Johanna Lala : Merci beaucouuuup <3 Gros bisous !

    @ Anonyme : Evet bu sezondan, 3 hafta önce aldim bu short'u ;) Tesekkür ederim, mucuk :-*

    RépondreSupprimer