dimanche 22 mai 2011

Go Go To Finland !


Salut !
Dernier post avant de partir en Finlande. Je suis hyper enthousiaste, j'ai hâte d'y être ! 
J'espère pouvoir découvrir pleins de belles choses et de personnes ;)
Je confie le blog à ma petite Azrâ qui en prendra bien soin :)
Portez-vous bien et pensez à moi ;) 
Gros bisous !!

Merhabalar !
Finlandya'ya gitmeden önceki son postum. Çok heyecanliyim !
Degisik degisik seyler ve kisiler kesfetmeyi umuyorum ;)
Blogu çok sevdigim kardesim Azrâ'ya emanet ediyorum, çok iyi bakacagina eminim :)
Kendinize iyi bakin.
Öpüldünüz !! 

LOVE 
UMAY


Top - Vero Moda
Skirt ; Derbys - Zara
Bag ; Bracelet ; Rings - H&M

5 commentaires:

  1. yine çok hoş görünüyorsun :) iyi yolculuklar :)

    RépondreSupprimer
  2. umay çok güzel yaa fotomodel olur bu kızdan ilerde ne yalan söyliyim özellikle saçlarını çok kıskanıyorum sırrı nedir böyle gür saçların çok merak ediyorum kalıtsal desem azranın saçları gayet düz :)küçükken traş edilirse böyle gür olurmuş acaba öyle birşeymi yaptınız yani biraz ilginç oldu bu soru ama çooook merak ediyorum böyle gür ve sağlıklı saçların arkasında ne var :)

    RépondreSupprimer
  3. J'adore ta tenue ! Surtout la jupe et ton super sac !! Bon voyage !

    RépondreSupprimer
  4. @ Starlet : çok tesekkür ederim <3 Mucuks !

    @ Lemon Blossom : Tesekkür ederim canim :))
    Aile'de böyle kivircik saçlara sahip olan bir benim. Ve hayir, küçükken tras falan edilmemis :D özel bakim falan yapmiyorum aslinda, Pantene'in dalgali saçlar için yaptigi sampuan ve krem'i kullaniyorum sadece. Ayda yilda bir annem bir kaç santim uçlarindan keser biraz daha canlansin diye, bu kadar :)) öpüyorum ! mucuks.

    @ Moroccan fashion diary : Merciiii beaucoup !! Gros bisous <3

    RépondreSupprimer