dimanche 13 mars 2011

Mart kapidan baktirir . . .


Salut tout le monde !
Après une deuxième semaine de vacances assez longues, c'est enfin dimanche, enfin la veille du lundi de cours :)
Le temps nous a permis de sortir un p'tit peu, il faisait bon, même chaud.
Je vous laisse avec ma tenue qui nous fait envier l'été ! Vite qu'on y soit ;)
Bisous   

Herkese merhabalar !
Çok uzun süren bu tatilin ikinci haftasinin nihayet sonundayiz, nihayet yarin okul basliyor :)
"Mart kapidan baktirir, kazma kürek yaktirir"... Atalar'in yine çok yerinde olan bir sözü, su iki hafta boyunca o kadar güzel hava vardi ki, nerdeyse yaz'i yasiyorduk yani :) Ama dün gece yagmur yagmaya basladi, hala yagmakta, Allah kahretsin ! :)
Yaz'i dort gözle bekliyorum...
Öptüm kocaman    

Top - H&M
Knitwear ; Skirt ; Belt - Zara
Derby - Istanbul

10 commentaires:

  1. saçlarına bayılıyorum çok güzeller =)

    RépondreSupprimer
  2. Model olacak bu kiz, demedi demeyin. :)

    RépondreSupprimer
  3. coook seker ! tam manken <3

    öptüm sizi minieler

    RépondreSupprimer
  4. Un vrai poème ces cheveux digne de la plus belle princesse orientale!
    tu devrais postuler pour des castings enfants, tu es si jolie!

    RépondreSupprimer
  5. merhaba fıstıklar ;) blogunuzu yeni keşfettim ve ikinize de bayıldım! seçimlerinizde çok zevklisiniz, ikinizden de çok ilham alacağım kesin;) takipteyim! Öptüm!

    www.utopikprenses.blogspot.com
    Zeynep

    RépondreSupprimer
  6. J'adoooore tes cheveux!!! Moi j'ai les cheveux tout lisses tout plats...
    Bref, j'adore aussi ta tenue!

    RépondreSupprimer