mardi 8 mars 2011

A disappointment . . .


Salut les filles !
Je ne sais pas si vous avez entendu parler du concours que Zara propose... Il faut acheter minimum deux articles de la nouvelle collection, faire des photos et les envoyer sur le site. La récompense est une petite somme d'argent et la publication de la photo sur le site Zara. Or, il  n'y a pas de précision sur l'âge minimum requis pour ce concours, je me suis dis que j'allais tenter ma chance mais ce matin j'ai reçu un mail de la part de Zara qui disait donc que ce concours n'est destiné qu'aux personnes de plus de 18 ans ! Tanpis, j'aurai au moins tenté... 
Voici les photos que j'ai envoyé à Zara... Regardez ce que Zara loupe =)
Gros bisous !

Selam kizlar !
Zara'nin yarismasini duydunuz mu bilmiyorum... Yeni koleksyondan en az iki parça alip, fotografini çekip seçilenler arasinda yer alirsaniz ödül küçük bir para miktari ve site'de fotografin yayinlanmasiydi. Site'de ya$ sinirlamasi yoktu, ben de sansimi denedim. Sabah Zara'dan mail geldi... 18 yasindan küçükleri almiyorlar diye. Aslinda pek takmiyorum, onlar düsünsün neler kaçirdiklarini =))
Iste o fotograflar ;)
Kocaman öptüm !


Blaser ; Trousers ; Derby - Zara
T-shirt ; Scarf ; Belt - H&M

5 commentaires:

  1. madem oyle, kids kiyafetleri icin de acsalar di bir yarisma,oyle degil mi:) sen yine cok guzel gozukuyorsun, hiic bozma moralini!

    RépondreSupprimer
  2. Bencede ne kacirdiklarini görsünler. senden iyisinimi bulcaklar. COOOOOOOOOOK tatlisin!

    RépondreSupprimer
  3. aman tanrimmm bu ne güzellik ya ??

    alip calicam seni kiZzz <3

    ayyyy kiyamam yaaa,

    bu arada annecine masallah diyorum , cok cici iki kizi var.. darisi benim basima insallah :DDD

    öptüm sizi minnieler <3

    RépondreSupprimer
  4. Bu da onlara güzel bir cevap olmus zaten... mükemmel ötesi !!!

    RépondreSupprimer
  5. kesinlikle büyük kayıp madem 18 yaşından küçükler katılamıyor kids için kabul etmeliydiler çünkü fotoğrafların harika çok tatlısın

    RépondreSupprimer