jeudi 3 février 2011

Strasbourg



Hi Everyone !
J'espère que vous avez passé un bon début de semaine... Moi je ne me plaint pas ! Hier, nous avons fait un petit saut en famille à Strasbourg, histoire de se promener, shopper et découvrir pour la Nième fois la ville :)
Les dernières soldes étaient monstrueuses ! Chez Stradivarius en tout cas, j'ai vue mes soeurs s'affoler (première étape) et sortir avec trois sachets chacune (deuxième étape) :)) 
Ohh une mauvaise nouvelle, notre photographe a cassé son objectif, triste nouvelle dès notre arrivée à la ville mais bon... Heureusement qu'elle avait son deuxième 55-200mm ;)
Voilà je vous laisse avec quelques photos de ma superbe journée...

Merhaba kizlar ! 
Umarim iyisinizdir, Twitter ve Facebook sayfamizdan bizi izleyenler görmüslerdir dün Strasbourg'a gittik, gezmek, shopping ve tekrar tekrar o güzel sehri kesfetmek için. Biz aslinda çok güzel bir gün planlamistik, yine de güzel geçti ama YINE çok fazla teknolojiyi lanetliyorum ! Ablam Strasbourg'a vardik'tan 1 buçuk saat sonra (telefonun'dan) bize Defne Joy Foster'in ölüm haberini verdi. Ne kadar üzüldüm bilemezsiniz. Sihirli Annem dizisini bana O izletiyordu ! Çok üzüldük agladik ama yapacak birsey yok. 
Allah'tan rahmet diliyoruz... Mekani Cennet olsun...

LOVE  


Pullover - Zara Boy
Jacket + Short - Zara Kids
Socks - Okaïdi
Boots - H&M Boy
Scarf - Zara

17 commentaires:

  1. Fransiz'ca yazilari sadece ben yaziyorum. Türkçe yaziyi da yaziyorum ama ablalarimin kontrolünden geçiyor, daha güzellestiriyorlar onlar çünkü ben türkçe ders almiyorum sadece evde konustuklarimiz ve okuduklarimizla ögrendim. ;-)

    RépondreSupprimer
  2. Ama ben seni öpe öpe bitiririm ya! Büyümüş de küçülmüş şirineler sizi =)

    RépondreSupprimer
  3. @hippilazman utandiriyorsun bizi =$ tesekkür ederiz canim benim, o zaman biz sana koskocaman kokulu öpücükler gönderiyoruz burdan ❤ ❤

    @Miss Zaza thank you so much ❤ :)

    RépondreSupprimer
  4. her zamanki gibi çok sevimli ;) defneye ben de cok uzuldum cok opuyorm!!! :))

    RépondreSupprimer
  5. @Pırıl Eylül ERİTEN Tesekkür ederiiim ❤ mucx :-)

    RépondreSupprimer
  6. Waouh!! toujours aussi belle!! o_O

    RépondreSupprimer
  7. Senin nasil bir tarzin var bu yasta dunyalar sirini?!! Cok ama cok tatli ve cool giyiniyorsun, ailendeki hanimlara kocaman bir bravo gonderiyorum seni boyle yetistirdikleri icin..Tabi sanada guzel kiz, stil sahibi sonradan olunmaz, dogulur cunku!

    RépondreSupprimer
  8. @lulu merci ma chérie ! bisous bisous ❤

    @neslie yorumun için çoooook tesekkür ederim ablacim, çok sevindirdin beni sabah sabah, güne iyi baslamak diye buna derim ben :) Dedigin gibi iyiki ailem var (babam dahil :) yoksa ben bu kadarini yapamazdim ;)
    kocaman öpüyorum ❤❤❤

    RépondreSupprimer
  9. gercektennnn cooooook tatli cikmissin resimlerde.. yesinlerrr seniiiiii :D öpüyorumm

    RépondreSupprimer
  10. harika bir blog, bayıldım! süper tarzlar, çok sevimlisiniz :)

    RépondreSupprimer
  11. Trop mignonne! Une vraie petite fashionista!

    RépondreSupprimer
  12. @C h i Q . 21: :) tesekkür ederim !! mcx

    @Duygu: :)) canim benim mcx

    @ASLI - BB: çok tesekkür ederiz yine bekleriz ;)

    @Aurélie: :)) Merciii!!

    RépondreSupprimer