jeudi 24 février 2011

Happy B.Day Uncle !



Salut !
Mardi soir nous avons fêter l'anniversaire à mon oncle, "tonton Galopain". Toute la famille était là, dans le bar - lounge à mon oncle chéri.
On s'est bien amuser, régaler et poser :)
Bisous !

Selam !
Sali aksami dayimin yas gününü kutladik. Dayima ait Bar - Lounge'da bütün aile üyeleri bulustu. Çok eglendik, bol bol yedik ve poz verdik :)
Öpüyorum !


Pullover ; Leather Short ; Ballerina - Zara Kids


Tonton - Tata et moi même :)
Dogum günü çocugu - teyzem ve ben :)

6 commentaires:

  1. şortuna + saçına bayıldım balım :) <3

    RépondreSupprimer
  2. her zamanki gibi çok sevimlisin ama çok fazla yani :)

    RépondreSupprimer
  3. ayyyyyyy o şort ne o şortt!:)) ba-yıl-dım! http://gkcloset.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  4. @Fashion Delight : Canim :)

    @luna : Tesekkür ederim Canim! =)

    @hippilazman : tesekkür ederiz ;)

    @Pırıl Eylül ERİTEN : hihi tesekkür ederim utandiriyorsunuz beni :)

    @gk : bende çok seviyorum sortumu ;)

    MuaaaHH hepisinize <3

    RépondreSupprimer