mercredi 16 février 2011

Couleurs, couleurs ! ♕


Salut les filles !
Aujourd'hui mercredi, pas école donc une petite séance de photos s'impose à ma matinée très ensoleillée ! Voilà on revoit arriver les couleurs, les différents motifs... c'est que du bonheur vu que l'on sent le printemps approcher à grands pas :)
Léopard et Fushia font très bonne affaire ensemble, je vous conseille d'essayer.
Gardez-vous bien !

Merhaba kizlar !
Bugün çarsamba günü, dolayisiyla okulum yok. Günesi görünce "uyuzlugum" gitti, kiyafetlerimi giyidim annemle küçük bir geziye çiktik. Renkler ve motifler yavas yavas ortaya çikiyor, ilk bahar'in büyük adimlarla geldigini hissediyorum :)
Leopar ve fushia çok güzel ikili, denemenizi tavsiye ediyorum.
Kendinize iyi bakin !

ℒℴѵℯ 
Azrâ.


Shirt ; Legging ; Shoes - Zara Kids
Scarf - Pashmina 


Mon petit lapin tout heureux en pleine destruction des plantes du jardin :)
Tavsanim mutlu mutlu bahçeyi alt üst etme pesinde :)

15 commentaires:

  1. ya siz ne şeker iki kız kardeşsiniz:)) bir ara blogunuzu görüp bayılmıştım ama kaydetmeyi unuttuğum için bir türlü tekrar bulamadım ki baya uğraştım bulmak için. sonra tesadüfen yine bir yerde gördüm. azra sen kaç yaşındasın? bu yaşta bu zevk inanılmaz gerçekten. büyüdüğünde kesinlikle bu alanla ilgili bir şey yapmalısın. bu bir yetenek:)) öpüyorum sizi.

    RépondreSupprimer
  2. leopar desen ile pembe ne güzel uyumlu oluyormuş...

    RépondreSupprimer
  3. azraa :) çok güzel taytın bayıldım kombine :) ben de deneyeceğim ama sanırım önce leopar desenli tayt bulmam gerek :) öpüyormmm

    RépondreSupprimer
  4. cok begendim cooooK... azracim masallah minim benim... senin gib tatli kizim olsun beniiiiim <3

    öpüyorum ikinizi miniler <3

    bu arada masallah tüh tüh tüh .____.

    RépondreSupprimer
  5. @Le blog mode Miss Zaza: Mercii =)

    @ZU.:6 ;) tesekkür ederim, ablalarim sag olsun =)Bizde seni çok öpüyoruz!

    @hippilazman: valla çok güzel oldu :)

    @Pırıl Eylül ERİTEN:Piriiil ;)bulursun bulursun orasi Türkiye hersey bulunur!! öptüm !

    @civciv: bana hep bak aynisi olur ;))) çok tesekkür ederim canim! öpüldün!

    <3 <3 <3

    RépondreSupprimer
  6. Je continue d'adorer l'idée de faire d'une petite princesse une blogueuse =)
    Il est chouette le legging, et l'association rose flashy est bien trouvée!

    RépondreSupprimer
  7. çok beğendim, çok güzel bir tarz olmuş :)

    RépondreSupprimer
  8. @boudoirdelacomtesse : et moi j'aime voir des personnes compréhensives comme vous, vos jolie commentaires m'épate.. Et je vous en remercie pleinement <3

    @ASLI-BB : Tesekkür ederizz =))

    RépondreSupprimer
  9. Trop mignon! tarzina bayildim,bu yasta bir kiz cocugunun olabilecegi en fashionable look lar sende.Supersin :)

    RépondreSupprimer
  10. @P. : tesekkür ederim =)) elimizden geleni yapmaya çalisiyoruz ;)

    RépondreSupprimer
  11. Coucou Mademoiselle !
    Je tiens d'abord a te dire que tu es toute mignonne et que sur les photos tu es très très jolie, et tu as déjà les bonnes techniques quand tu te fait photographier, et j'aime bien comment tu t'habille, pour ton âge c'est super cool, moi a ton âge, j'avais pas autant de fringues, et c'était pas du joli. :D

    J'admire ce que vous faites, j'vous souhaite une bonne continuation et ne faites pas attention au jaloux/se, la plupart du temps, ce sont des jaloux, parce que eu ils n'ont pas la chance et le talent que vous avez ou alors ce sont des personnes qui ne connaissent rien a la mode.
    Et c'est vrai, il faudrait qu'il y en ai qui comprennent que de nos jours pour percer dans la mode, faut débuter assez vite ! :)

    Bisouilles les girls!
    xoxo

    RépondreSupprimer
  12. @Victorine W.: merci pour ces jolies compliments et cet encouragement! Merci merci! Vous serez toujours les bienvenues ici dans notre blog! Gros gros bisous! <3

    RépondreSupprimer
  13. olmaz böyle bişey.. Sen nesin yaaa :) bu kadar tarz bu kadar sevimli biri daha var mıdır senin yaşında :)) Senden ilham almamak elde değilll.. öptüm şirinem seni :)

    RépondreSupprimer
  14. @ruken : bilmem varmidir? ;) ayy caniim tesekkür ederim!! MuaaH!

    RépondreSupprimer