jeudi 10 février 2011

Col Claudine + Petits pois = ❤



Hi Everyone !

Enfin le WE. Je vais pouvoir me reposer (un tout petit peu), et enfin terminer mon livre Le Journal D'un Vampire de L. J. SMITH... Je me rend compte en fait qu'après Twilight, je n'arrive pas à me détacher des vampires ;-) J'attends avec impatience la sortie de la première partie de Révélation (Twilight) apparemment prévue pour cet été... Revenons à nos moutons actuels. J'ai déniché cette robe à col claudine - petits pois chez Zara TRF à un prix de fou... Seulement pour 9,95 € ! Voilà, chez nous en France et en Allemagne les soldes continuent.
Portez-vous bien, je vous embrasse !

Herkese merhabalar !

Eveeet hosgeldin haftasonu. Nihayet bu yogun haftanin yorgunlugunu atip günlerdir bitiremedigim kitabimi bitirecegim ! (Vampire Diaries - L. J. SMITH). Bu bendeki vampir tutkusu Twilight'tan sonra ortaya çikti. Ve ögrendim ki Twilight Breaking Dawn'in ilk bölümü bu yaz gösterime girecek ;) Neyse sadede gelelim... Bu üzerimde gördügünüz elbiseyi Zara TRF'da $ok bir fiyata aldim... Sadece 9,95 € ! Fransa ve Almanya'da ucuzluklar devam etmekte...
Kendinize iyi bakin, öpüyorum !


Knitwear - Pimkie
Dress & Derby - Zara TRF
Bracelets - H&M, Pimkie & Vintage
Earrings - H&M

...


... Quand Azrâ nous surprend entrain de faire une séance photo sans elle :-)
... Ve Azrâ shooting'imizi basar :-)

6 commentaires:

  1. ablasida kardesi gibi cok seker yaaaa !!

    tarzlarinizzzz mükemmel..

    sevgiler & kendinize iyi bakin miniler <3

    RépondreSupprimer
  2. Canım çok hoşsun.
    kaç gündür post yapmıyosunuz.
    Kaç kez geldim baktım siteye :)
    Azrayı da özledik artık. Hadi post bekliyoruz ondan da :)

    RépondreSupprimer
  3. @civciv @ENN MODA: tesekkür ederiz çok! Iste geldik burdayiz =))) Öpüldünüz güzeller muaHH!

    RépondreSupprimer
  4. ülkü bu yaşta bu güzellik akıllara zarar valla canım :)özellikle saçlarına bayılıyorum :)<3

    RépondreSupprimer