vendredi 21 janvier 2011

My blaser ♀♀



Hello les filles !
Enfin enfin enfin mon blaser :) je l'ai cherché partout celui-là, il s'est bien fait désiré mais je l'ai trouvé c'est, à mon goût, le plus important. Voici ma tenue du jour, je vous souhaite une agréable journée mes chéries...

Selam kizlar !
Evet nihayet kavustum blaser'ime :) her yerde aradim bunu, çok bekletti, çok istetti kendini ama nihayet dressing'ime girdirebildim :) 
Eveet bugün giyidigim kiyafetimle bas basa birakiyorum sizi. iyi bir gün geçirmeniz dilegi ile ;)

Love  
Azrâ.


Blaser ; Dress ; Hosiery - Zara Kids
Scarf - Mummy
Boots - H&M Boys

4 commentaires:

  1. Wow! je vous adore (toi et tes vêtements!)SUPER BEAU!!

    RépondreSupprimer
  2. slm. sana bayıldık. bundan sonra sıkı takipçiniziz. görüşmek dileğiyle. Şinez ve annesi

    RépondreSupprimer
  3. @lulu : Nous aussi on t'adoreee, merci pour tes jolie commentaires!! ❤❤

    @Şinez&Annesi : çok tesekkür ederizz =)) ❤❤

    RépondreSupprimer
  4. Blazer'e ayri sana ayri bayildim. Her zamanki gibi pozlar mükemmel, ayrica bu resimleri bizlere bu kadar güzel bi sekilde ulastiranlara da ayrica tebrikler ;)

    RépondreSupprimer