lundi 17 janvier 2011

Monday syndrome...

Photography : Seçil Sahin

Bonjour !
Monday syndrome... Enfin, pas trop pour moi je ne me plains pas, le ciel nous fait une faveur aujourd'hui autant en profiter ;-) ...du Soleil, mon Dieu qu'il m'avais manqué celui-la :)
Je vous laisse avec ma tenue du Lundi...
Prenez soin de vous jolies filles...

Merhabalar !
Monday syndrome... Aslinda benim için pek geçerli degil bu, hava o kadar açik ve güzel ki, yilin bu günlerinde günesin bize yüzünü göstermesi pek tuhaf, ama $hhttt kimse duymasin, bir kaç gün daha kalsin günes n'oluuuur :-)
Bugünki Fotograf ve kiyafetlerimle bas basa birakiyorum sizi. Iyi bir gün geçirmeniz dilegiyle...

BISOUS 


Blouse & Legging - Zara
Fur "Chapka" - H&M
Boots - Eurodif

8 commentaires:

  1. ayyyyyyyyy yerim seni ben. yerim yerim

    RépondreSupprimer
  2. bu ne sevimlilik :) ayrıca fotoğrafların çok güzel minik, gömleğine de bayıldım ♥

    RépondreSupprimer
  3. =))) Kizardim galiba :$ tesekkür ederim güzel ablalarimm !

    mcx♥♥♥

    RépondreSupprimer
  4. Her zaman ki gibi çok tatlı,çok şeker ve çok şıksın

    RépondreSupprimer
  5. A manger tout cru cette petite :P Trooo belle!!

    RépondreSupprimer