samedi 15 janvier 2011

Les Minnie'S dans la presse ...

Bonjour tout le monde !

Voilà tout est dans le titre, nous savourons le tout premier article dans le journal turc "Yeni Asir" :)
Nous remercions la journaliste et bloggeuse Nur Karaata... et vous invite à jeter un coup d'oeil à sa page qui est aussi jolie qu'elle :)
Portez-vous bien...

Herkese merhabalar !

Nur Karaata nam-i diger Nunu "Yeni Asir" gazetesin'de misafir etti bizi :) Zevkli röportaj oldu, ve böylece ilk defa basinda yerimizi almis bulunuyoruz :) Burdan ona kocaman öpücükler gönderiyoruz, çok çok çok tesekkür ediyoruz !
Kendi kadar tatli olan Nur ablamizin blogunu ziyaret etmenizi siddetle tavsiye ediyoruz...
Kendinize iyi bakin...

Muaaahhhhhh 


4 commentaires:

  1. okudumm ben :) cok da begendim:) ee nur'un elinden cirkin birşey görmedim zaten bugüne kadar :)bu arada tesekkürler blogumu izlediğiniz için öptüm fıstıklar :)

    RépondreSupprimer
  2. Eveeeet tekrar tesekkür ederiz ♥

    Rica ederiz canim izlemeye devam ediyoruz ;)

    mcx!!
    ♥♥♥

    RépondreSupprimer
  3. :) çok şekersiniz kızlar bayıldım sizeeeeeeeee...Bravoo vallahi taş çıkartırsınız ikoncan ablalara :) Nur'a teşekkürler burdan.. sayesinde tanıdım sizii.. öpüyoruuum..

    RépondreSupprimer
  4. @Ruken Turgut : =) Tesekkür ederizz çook ♥♥♥ Biz de seni çok öpüyoruzzz♥

    RépondreSupprimer