vendredi 14 janvier 2011

Chausson de Jazz ♫♬ ♫♬


Hello Everyone !

Ahlala... j'espère que vous allez bien mes chéries parce que moi je suis au top du top :) J'ai fait les soldes à Metz, j'ai trouvé tous c'que j'avais repéré. Hier était une excellente journée avec pleins d'achats et de bonnes nouvelles.
Je vous laisse avec ma tenue du jour...

Kizlar umarim iyisinizdir çünkü ben bomba gibiyim :) Biliyorsunuzdur Fransa'da Yaz ve Kis aylarinda 6 hafta süren "Soldes" yani ucuzluk dönemi basladi dün... Dün Metz'de kendimizi kelimenin tam anlamiyla Biraktik ! Daha önce alacaklarimi belirledigim kiyafetler hep beni bekliyordu :)
Dün aldigim haberler güzeldi, aldigim kiyafetler mükemmeldi... Keske hergün böyle olsa :P
Iyi bakin kendinize...

KISS BABY 


Top & Trousers - Zara Kids
Bag - H&M
"Chaussure de Jazz" - Domyos

7 commentaires:

  1. Thank you very much everyone =)))

    ♥♥♥

    RépondreSupprimer
  2. cok tatlisiniz... fakat cocuklar cocuk olarak kalmali bence.. bide ablanizin bloglarini rica etsem merak ettim =)

    RépondreSupprimer
  3. Tesekkür ederizzz ;)) uuu bizim gibi çocuklugunu yasayan varmidir acaba ? Biz çok egleniyoruz no prolemo =)

    mcx
    ♥♥♥

    RépondreSupprimer
  4. çok tatlı:) çantana bayıldım, sizi nununun sayfasında buldum ben de sizinle ilgili bir post hazırlamalıyım, yaşına uygun giyinmen çok hoşuma gitti.:)

    RépondreSupprimer
  5. Ben böyle güzel yorumlar okuyunca ne yazacagimi bilemiyorum :s sadece tesekkür ediyorum çok çok ♥

    RépondreSupprimer