lundi 22 février 2010

Sailor



Photography : Seçil Sahin


Vivement le printemps je ne veux plus de collant !!!
Depuis plus d'une semaine en vacance... Je n'ai rien fais, je ne compte rien faire. Repos, repos et REPOS !
Il y a la collection de vêtement Sonia Rykiel pour H&M, mais pas dans les H&M qui nous entourent, alors pourquoi sortir de chez moi ?
Un p'tit air de printemps avec ma tenue... J'ai hâte d'y être !
Bisous à toutes et à tous :)
See you soon !

Ilk bahari iple çekiyorum, bunu da kiyafetlerimden anlayacaksinizdir !
Bir haftadir tatildeyim... Ve hiç bir sey yapmadim, yapmayi da düsünmüyorum açikçasi.
H&M'de Sonia Rykiel'in hazirladigi koleksyon satisa çikti, fakat yasadigim bu kahrolasi sehrin H&M'lerine dagitim yapmiyorlar. E bu durumda sokaga çikmama ne gerek var ?
Öpüldünüz :)
See you soon !












Pull Marin - Trouvé dans un marché en Turquie
Jupe - H&M
Ceinture - H&M
Derby - Asos
Collier - Vintage

11 commentaires:

  1. J'adooooore ton collier "marin".
    La marinière, j'adhère aussi. T'es toute belle miss <3

    RépondreSupprimer
  2. slm cok guzel bir kombinasyon olmus cok guzel tasimisin!!!!!bu arada ben tr'de oturuyorum ve mariniere nerden aldigini sorabilirmiyim?(yani tr de aldigin yerin adi ve adresini ogrenebilirmiyirm):))))!!!

    RépondreSupprimer
  3. * Anonyme : :s Marinierimi Tr'den almadim :s çok üzgünüm yardimci olamadigim için...

    RépondreSupprimer
  4. rica ederim ne demek cvp vermen bile buyuk bir incelikti;)))))))!! ben yanlis anldm o zmn cunku mariniere Trouvé dans un marché en Turquie diye okyunca sormak istedim tekrar tskr edrmmm cvp verdigin icin!!!!!

    RépondreSupprimer
  5. Cok özür dileriz... Bu blogu iki kisi yönettigimiz için birimiz nereden alindigini unutmu$...
    Evet sen dogrusun, ankaranin bir pazarindan almi$tik. Yalniz pek bilmedigimiz için oralari tam olarak nerede bulundugunu söyleyemiyecegim...
    Soru$turmam lazim müsade edersen, buradan tekrar yazarim ;)
    Yanlis anlasilma için tekrar özür dileriz..

    Ülkü xx

    RépondreSupprimer
  6. rica ederim :)olur boyle seyler eger nereden aldiginizi bulursaniz ve yazarsaniz cok sevinirim:)zaten surekli takip ediyorum blogunuzu!ben tekrar tekrar tessekurediyorum ilginizeeee.....

    RépondreSupprimer
  7. Sorusturduk ve sonunda bulduk, "Asagi ayranci pazari"imis (aklimizda kalmamasi gayet normalmis :P) Eger ankara'da yasiyorsaniz çok sanlisiniz çünkü biz bu pazara bayilmistik! =)
    Iyi alisverisler ;)

    RépondreSupprimer
  8. COK COK COK tessekurediyorum cok mutlu oldum bu kadar hizli bulup cevap vereceginizi tahmin etmemistim:))bu arada evet ankarada oturuyorum ama isin ilginc yani bir ankarali olarak bu pazara hic gitmedim.simdi ilk isim ilk firsatta o pazara gitmek olacak:))takipcilerinizi bu kadar ciddiye almaniz gercekten cok guzel! ben tekrardan inceliginiz icin size tessekurediyorum.sizi takip etmeye devam edicem!!:))

    RépondreSupprimer
  9. Rica ederiz, ne demek..
    Asil biz tesekkür ederiz bizi takip ettiginiz için.
    Hep bekleriz ;)

    RépondreSupprimer
  10. çok güzel bir kombin olmuş özellikle kolyeni çok beğendim :) blogunuzda harika çok tatlısınız :))

    RépondreSupprimer